2009. szeptember 21., hétfő

A Public Disservice Announcement

I'm back, bitches!!



Megint ősz van, szerencsére még nem hullanak a levelek, de talán egy kis inspirációt tudok végre belőlük meríteni és sikerül megint értelmes (?) dolgokat idefirkálni. először is: ha még mindig van köztetek ember aki nem futott bele az Inglourious Basterdsbe, tegye meg. aki már igen, az azért. én, mint anti-mozista, eddig háromszor látta moziban. zseniáliiiiis. oldalak tudnék írni róla, nem fogok. vagy majd talán egy külön posztban, ha igény van rá, bár szerintem aki olvassa a blogom azoknak már úgyis elnyáladzottam heveny orgazmusok közepette a véleményem a filmről.

más: csütörtökön (szept 24) ingyér PASO az Ökörség és Kuttúra feszt keretében. október 10.én ska-pécs, 24.-én pedig clash és ramones tribute toxicban. jertek, jó móka lesz meglátjátok!

annyira kék az ég, hogy nem is igaz. ráadásul ha jól látom a helyzetet, akkor a környezetemben most szinte mindenkinek bekékült és kisütött a nap, eltekintve egy darab embertől, hozzá sóhajaink szállnak, most nem nevezem nevén. mindenesetre: a nagy nyári és őszi boldogság- hullám szerencsére még mindig effektben van. :)

na, a végére jöjjön egy kis zene illetve poén is azért:



Nincsenek megjegyzések: